Incubadora de Ponent

Programa de mentories per a creadors de videojocs

Impulsem junt amb l’Ajuntament de Lleida el primer programa d’incubació de videojocs a la ciutat de Lleida. L’objectiu és oferir acompanyament professional, recursos i formació a equips emergents de desenvolupament de videojocs per tal d’impulsar el seu talent i facilitar que els projectes puguin avançar cap a una fase més madura i viable.

El programa d’incubació és totalment gratuït i està pensat per acompanyar i impulsar 2 projectes de videojocs durant 6 mesos.

01.

Formació general

Sessions presencials i imprescindibles per entendre el sector del videojoc (producció, màrqueting, pitch, finançament, distribució…).

02.

Formació personalitzada

Gràcies al seguiment dels mentors, s’identificaran les mancances específiques de cada projecte i es buscaran professionals per cobrirles amb tallers a mida.

03.

Mentoria setmanal

Cada equip tindrà un mentor que l’acompanyarà en tot el procés, adaptant el ritme i el seguiment segons les necessitats.

04.

Ajut econòmic

Cada projecte seleccionat rebrà 1.000 € per donar suport al finançamen.

Cronograma

Novembre

Període d’inscripcions

Desembre

Revisió i avaluació de projectes

Es revisaran totes les propostes i se seleccionaran dues iniciatives considerades més viables i coherents, amb la participació dels mentors assignats

Desembre

Presentació dels projectes seleccionats

Gener-Juny

Incubació dels videojocs

  • Seguiment regular per part dels mentors (reunions telemàtiques o presencials amb flexibilitat horària
  • Formacions especialitzades adaptades a les necessitats dels projectes
  • Acompanyament en gestió i producció per part d’Òrbita25

Juny

DemoDay; Exposició del resultat final

Mentors

Rubén Farrús

rubenfarrus.com

Productor i gestor de producte amb més de 17 anys d’experiència en la indústria del videojoc i els mitjans digitals interactius. Al llarg de la seva trajectòria, ha col·laborat amb companyies com Disney, Apple i el National Film Board of Canada, participant en el desenvolupament de més d’una desena d’experiències per a PC, consoles, mòbil i realitat virtual.

L’any 2016 va cofundar Casa Rara, un estudi independent de videojocs on va exercir com a director durant set anys. Aquesta etapa li va permetre conèixer a fons la gestió d’equips creatius, el funcionament d’un estudi petit i el procés complet de producció d’un videojoc —des de la idea fins al llançament.

Guillem Ruiz a.k.a. Joveguille

jordioslo.com

Dibuixant del diari Segre i creador de la tira còmica d’en Jordi i Oslo. Provinent del món del disseny gràfic (cartell Jazz Tardor 2010, les portades de Renaldo & Clara i els Llums de Color) però amb carrera professional dins de l’animació 3D, treballant tant en sèries (Floogals, Bitz and Bob) com en videojocs AAA (Lords of the Fallen). Des de fa pocs mesos es dedica exclusivament a acabar el videojoc d’en Jordi i Oslo, que en aquest poc temps i fins a la data ja ha estat guardonat amb els premis Weird Market/RTVE Videojuego Weird Plus (València) i BCN Indie Dev Day al Millor Art.

Inscriu-te al programa d’incubació

Descarrega les bases del programa

Formacions extraordinàries obertes a la comunitat

De forma paral·lela al programa d’incubació, posem a disposició de la comunitat una formació extraordinària.
De gener a juny, oferirem sessions mensuals obertes amb professionals de primer nivell, en col·laboració amb BCNGame. Una oportunitat única per aprendre, connectar i fer créixer el sector del videojoc a les Terres de Lleida.

01.

Game design estratègic i psicologia del jugador — Oscar Sahun

02.

Agile i pla de producció — Oscar Sahun

03.

Análisi de mercat — Marc Boulasteix

04.

Emprenedoria i finançament — Joan Francesc Bañó

05.

Public speaking — Sergi Manaut

Tens algun dubte? Contacta amb nosaltres 😉